неделя, 6 септември 2015 г.

Лимит



.. "Аз вече нямам търпение за някои неща, не защото съм станала арогантна, а просто защото съм стигнала до точка в живота си, когато не искам повече да губя време за това, което не ми харесва или ме наранява. Нямам търпимост към цинизма, към прекомерния критицизъм и изисквания от всякакъв вид.
Загубих желанието да се харесвам на тези, които не ме харесват; да обичам тези, които не ме обичат и да се усмихвам на тези, които не ми се усмихват. Вече не прекарвам и една минута с тези, които лъжат или искат да манипулират. Реших да не съжителствам повече с претенциозността, лицемерието, нечестността и евтините похвали.
Не се нагаждам към общото клюкарстване. Мразя конфликтите и сравненията. Вярвам в един свят на противоположностите и затова избягвам скованите и непоколебими в увереността си хора.
В приятелствата мразя липсата на лоялност и предателството. Не се разбирам с тези, които не знаят кога да направят комплимент или да кажат окуражителна дума. Преувеличенията ме отегчават и ми е трудно да приема хора, които не харесват животните.
И най-вече нямам търпение за хора, които не заслужават моето търпение."

" Във всеки човек има лимит! Лимит на чувствата! Лимит на болка. Лимит на сълзи! Лимит на омраза! Лимит на прошка ... ! За това хората понякога могат много да търпят! Дълго да мълчат! Дълго да правят изводи! А после за един миг да си тръгнат без думи и обяснения ..!!! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар