вторник, 31 май 2022 г.

Силата на вдъхновението

     Вдъхновяват ме децата ми. 
     Вдъхновява ме доброто в хората - за жалост във все по-малко хора се среща в чиста безкористна форма. 
     Вдъхновява ме природата. 
     Вдъхновява ме простичката житейска мъдрост на старите хора.
    
     Миналата седмица, когато духаше силен вятър, малката ми дъщеря ми обясняваше как може да контролира времето и е повелител, затова не е слънчево, защото и е тъжно.  Детското съзнание и въображение са толкова чисти, можеш да видиш света по коренно различен начин, общувайки с децата и младите хора.  Смятам, че е важно човек да вижда малките неща, за да бъде вдъхновен.
     Голямата ми дъщеря е от младежите, които са за пример.  Общуването с нея ме зареждат с енергия,  ентусиазъм и топлина, тя е  от  хората, които умеят да мечтаят  в чиито очи се чете успех.
    Оценяваме, когато някой има способността и желанието да бъде безкористен, творчески, иновативен или просто се осмелява да бъде различен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар