вторник, 5 май 2020 г.

Каквка съм в собствените си очи..

Каквка съм в собствените си очи..
Своеволна с наклонности към преувеличаване и вживяване в различни ситуации. Безкрайна оптимистка, непоправима неромантична.  Всичко е в състояние да ме заинтересова, в зависимост от момента, разбира се, тогава виждам света през цветни очила, всичко ми харесва, всичко ме вълнува ,   доста се увличам.. например, когато открия нещо ново, се отдавам изцяло на него, задълбочавам и нищо не е в състояние да промени нещата. Имам  ли си собствен стил........ Не се оприличавам на нищо и никого, и не се причислявам към нищо и никоя група хора.  Уравновесена , може би понякога слаба в отношенията с приятелите и любимият човек. Прекалено често отстъпвам, без да губя посоката.  Предпочитам другите да са добре, отколкото аз, винаги поставям останалите над себе си и проблемите на околните, понякога, са по - важни за мен от моите, което е глупаво.
Понякога - прозрачна в непредсказуестта.
Та общо взето - усмихната романтичка с леки отклонения.
 По един спокоен начин  властна.
Разсъдлива, възприемаща неуспехите като нормална част от живота, понякога...... всяко зло - за добро!
P.S.Неподлежащо на никакви квалификации творчество, и неподправеността при пресъздаването на преживяното.

Няма коментари:

Публикуване на коментар