понеделник, 23 февруари 2015 г.

Скъпи майко и татко



Нашите родители са нашата сила и основа. Човек, който ги осъжда, критикува, не ги приема, не ги уважава – лишава себе си от щастлив и хармоничен живот. Ние можем да облечем маркови дрехи, да ходим с изправен гръб, да караме хубава кола, но ако не почитаме собственото си семейство, всичко това е само антураж. А всъщност вътрешно сме много слаби и колкото сме по-слаби, толкова повече антураж ни трябва.
 "Благодаря ти , мамо!"

Заради това, че попиваш сълзите ми ,когато съм тъжна! Заради това, че си до мен, когато съм болна!Затова, че ме подкрепяш –е не чак до там ) да дам най-доброто от себе си! Затова, че си пример за мен! Заради това, че ме обичаш..."

Мили момичета и момчета, вие, чийто майки са все още до вас- казвайте им колко са важни, безценни, незаменими! Казвайте им колко ги обичате, колко сте им благодарни, казвайте го всеки ден, ако можете!

Скъпи майко и татко…,
Благодаря Ви ,че съм това ,което съм ,благодарение на Вас!
Приемам  ви такива каквито сте и това което ме дразни във Вас – първо, защото аз притежавам същите неща .....,че и отгоре...
Простете ми ,затова ,че ви обвинявам ,че не сте ме обичали толкова ,колкото имах нужда,  защото   и аз не показвам достатъчно..
 Разбирам го сега ,когато прекрачих гнева си,
когато разбрах, че сълзите не носят забрава,
че бягам, когато докосвам страха си!Изтормозена  се  от житейска тъга  и от преглътнати мечти...
Простете ми … аз усещам ,оня смисъл на ново начало -
че отново намирам се  в мен.
 Измамена от собствената си съдба, се вдигам  пак и без остатък
останките събирам на животът вече изгорен.
Обичам ви, защото,просто така…но най-вероятно няма да ви го кажа...

Няма коментари:

Публикуване на коментар