четвъртък, 28 май 2009 г.

Упражнения за коремната област

УПРАЖНЕНИЯ ЗА КОРЕМНАТА ОБЛАСТ
Упражнение 11


Легнете по гръб с леко свити крака и пръсти, сочещи нагоре. Опитайте да повдигнете ханша си на около 5 см от пода 8 пъти, без да променяте положението на краката.


Упражнение 12
Легнете по гръб, свийте крака и ги кръстосайте. Повдигнете главата и раменете си, притиснете лявата ръка към десния крак за около 5 сек., а след това дясната си ръка към левия крак. 8 повторения за всяка страна.

УПРАЖНЕНИЯ ЗА ГЪРБА
Упражнение 13
Коленичете на пода с протегнати ръце над главата, допрени до пода. Нека гърбът Ви да е в права линия, с очи към пода и чело на около 15 см отдалечено от пода. Повдигнете всяка ръка за около 5 сек. 8 повторения за всяка страна.

Упражнение 14
От пълзящо положение протегнете левия си крак и дясната си ръка в хоризонтално положение. След това се извийте така, че да опрете челото си до коляно. 8 пъти за всяка страна. 3 серии.



ОТПУСКАНЕ
Упражнение 15
Изпънете ръцете над главата и се опитайте да се протегнете максимално на височина. Останете в това положение няколко секунди. 8 повторения.

Упражнение 16
Дишайте дълбоко и целенасочено, като поставите длани една срещу друга. Бройте до 4 при вдишване и до 8 при издишване. 8-10 серии.


Упражнение 17
Легнете по гръб на пода, като ръцете са прибрани до тялото. Разпускайте, като поставите краката на стол или канапе.
Ако искате да получите индивидуални комплекси от упражнения






Няма коментари:

Публикуване на коментар